Čísla hýbou světem

V copywritingu platí jedno důležité pravidlo – čísla píšeme ciframi, nikoliv slovy. Schválně si zkuste na kousek papíru napsat dva úryvky. V jednom napište 7 a v druhém sedm.

Sedm zázračných přípravků, které musíte míthdr

nebo

7 zázračných přípravků, které musíte mít

Co vás praští do očí víc? A přesně z toho důvodu to píšeme tak a ne jinak. Čísla jsou vůbec skvělým prostředkem, jak zaujmout čtenáře. Přečtete si radši několik tipů nebo 13 tipů? Ať odpovíte jakkoliv, statistiky mluví jasně. Po čísle sáhne mnohem víc lidí. A to vy přece chcete.

Ovšem, které číslo vybrat? Zkuste nějaké méně obvyklé. Jde vám přece o to, abyste upoutali pozornost. A to jde lépe s číslem 14 než 12.

Už víte, proč nabízím 21 minut konzultace zdarma?

20 minut je dostatečně dlouhá doba, která však výrazně nenaruší můj denní plán. Jak udělat z 20 zajímavější číslo? Třeba 19? Jenže to je nějak málo, nezdá se vám? 21 je jasný vítěz.

Chcete znát více tipů? Vyberte si svých 21 minut.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>